Retouren

ACCEPTEERT WAK RETOUREN?

Natuurlijk. Als je niet tevreden bent met je aankoop heb je 14 dagen vanaf het moment dat je het hebt ontvangen om de complete, niet gebruikte artikelen terug te sturen en ontvang je een terugbetaling.

Volg onderstaande stappen.Zie de stappen.

Vanaf het moment dat we de artikelen terug in ons magazijn hebben ontvang je je retourbetaling binnen 7 werkdagen. Het retour bedrag bestaat uit het aankoopbedrag plus normale verzendkosten van de teruggestuurde artikelen. (1)

We herinneren je er aan dat het alleen mogelijk is om een retourbetaling te doen. Voor een omruiling van wol, kleuren, patronen of brei/haaknaalden moet je een nieuwe aankoop doen op weareknitters.nl

Als je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen neem dan contacts op met ons Knitter Service team hieren we zullen je uitleggen hoe we het probleem gaan oplossen.

Retour voorwaarden | FAQs

RETOURNEREN STAP VOOR STAP

Laat WAK weten dat je iets wil terugsturen

PPrint het verzend label

Verpak je artikelen om terug te sturen

Verstuur

1. Laat ons weten dat je iets terug wil sturen

Vul het retourformulier in,klik hiee. Het is belangrijk dat je dit volledig invult en de manier van terugsturen aangeeft. Verstuur het formulier naar ons help center. Je ontvangt een antwoord van de klantenservice met instructies hoe je verder moet handelen. Wacht met het terugsturen tot je het antwoord hebt ontvangen

2. Print het verzend label

Zodra we je retourformulier hebben ontvangen (stap 1),zullen we een prepaid verzendlabel aanmaken (indien beschikbaar in jouw land*). Je ontvangt dit label in de mail, print het en bevestig het op het pakket.

*Als dit niet beschikbaar is, laten we je in een mail weten hoe je het kan terugsturen.

3. Maak het pakket klaar voor verzending

Het artikel moet op dezelfde manier worden teruggestuurd als je het hebt ontvangen, met de originele verpakking en label, in dezelfde doos of een soortgelijke doos. Voeg het uitgeprinte ingevulde retourformulier in de doos toe en plak het gefrankeerde verzendlabel aan de buitenkant op de doos. (step 2).

4. Verstuur

Breng je pakket naar het postkantoor of DHL kantoor, afhankelijk van de gebruikte bezorg methode. De verzendkosten zijn al betaald door We Are Knitters, je hoeft zelf dus niets meer te betalen.

Hieronder vind je links naar pakket diensten waar je de retourzending kan afgeven, afhankelijk van het land waar je woont.

 

VIND EEN POSTKANTOOR

Als je je land niet in de lijst kan vinden, kunnen we helaas geen verzendlabel voor je aanmaken. Om je pakket terug te sturen, net je gebruik maken van het adres wat je van de klantenservice krijgt nadat je je formulier hebt ingestuurd.

RETOUR KOSTEN

LandTarief
Netherlands4,90 €

HOE LANG DUURT HET VOOR HET RETOURBEDRAG BETAALD WORDT?

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de teruggestuurde artikelen zal WAK het geld terugstorten op je rekening. Elke vertraging kan te maken hebben met de voorwaarden van je bank, waarvoor WAK niet verantwoordelijk kan worden gehouden.

WAK RETOUR BELEID

WAK accepteert alle retouren, binnen 14 dagen na ontvangst, onafhankelijk van de reden van retour.

WAK betaald de kosten van de teruggezonden artikelen zodra deze ontvangen zijn. WAK betaald de kosten van de artikelen gelijk aan de prijs die oorspronkelijk betaald is door de klant en de reguliere verzendkosten.Dit is inclusief, aanbiedingen en kortingsbonnen/codes.

In verband met mogelijke voorraad veranderingen tijdens de 14 dagen retourtijd, is het niet mogelijk artikelen te ruilen voor een ander artikel, zelfs niet als de prijs hetzelfde is. Als je een ander artikel wil, moet je de complete retourprocedure volgen en een nieuwe bestelling via de website maken.

Tijdens de verzending is We Are Knitters niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies.

WAK is niet verantwoordelijk als de verzonden artikelen anders zijn dan die aangegeven zijn op het retourformulier. WAK zal alleen de artikelen terugbetalen die ontvangen zijn.

WAK zal alleen een retourbetaling doen als de artikelen onbeschadigd en in originele verpakking ontvangen worden.

Als je echter een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen verontschuldigen we ons. Het WAK team zal er persoonlijk op toezien dat het zo snel mogelijk wordt opgelost! Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met de klanten service. Het WAK team zal zo snel mogelijk contact met je opnemen en uitleggen hoe je in dit geval moet handelen.