Hoe werkt het?
1
Kies een pakket
Vind je favoriete pakket afhankelijk van je niveau. We hebben de kleur die je zoekt en de perfecte maat.
2
Thuis bezorgd!
Onze pakketten hebben alles wat je nodig hebt. Een patroon, breinaalden en alle garen die je nodig hebt om je kledingstuk te breien.
3
Begin met breien
Geniet en deel je ervaring met de hashtag #weareknitters. Laat de wereld zien dat je trots bent een breister te zijn.

Alles wat je nodig hebt zit in het pakket

Streng
Inside the WAK packaging you'll find the necessary yarn for your project, eather our wool or cotton yarns.
Breinaalden
Koop onze berken breinaalden, het geeft iets extra’s aan je brei ervaring
Patroon
Onze patronen worden stap voor stap uitgelegd op je eigen niveau, zodat je met je eigen handen het model kan breien wat je uitgekozen hebt.
Stopnaald
Met deze kleine naald werk je je werkstukken af, je hecht steken af, werkt randen af….
WAK etiket
Naai het op al je WAK kledingstukken, laat de hele wereld zien dat je dit zelf gemaakt hebt en dat je er trots op bent.
WAK verpakking
Je herkent het aan onze papieren tas, met de sticker waarop je ziet wat je gaat breien.
Kies het pakket op basis van je niveau

Begin je met breien? Geen probleem, we hebben pakketten op verschillende niveaus. Je kan kiezen van beginner tot ervaren.

Geniet van de brei ervaring

Is er iets beters dan een middag ontspannen en breien? Met onze pakketten vergeet je de wereld om je heen, ontspan en maak iets moois met je eigen handen! De beste ervaring ooit!

Beroemde actrices als Audrey Hepburn, Julia Roberts en Sarah Jessica Parker hebben hun liefde voor breien nooit verborgen gehouden. Volg hun voorbeeld en dat van onze klanten en twijfel niet om met ze mee te doen!

Deel

Laat de wereld je werkstukken zien en tag je foto’s met onze

#weareknitters

haastig en verberg je trots niet.

Twijfel je?

Wij hebben antwoorden. We beantwoorden al je vragen, zowel over breien, als over onze producten.

Je kan onze helpdesk bereiken, chatten of e-mailen van maandag t/m vrijdag van 10:00-18:00. We beantwoorden alle vragen binnen 48 uur.