Hoe werkt het?
1
Kies een pakket
Vind je favoriete pakket afhankelijk van je niveau. We hebben de kleur die je zoekt en de perfecte maat.
2
Thuis bezorgd!
Onze pakketten hebben alles wat je nodig hebt. Een patroon, breinaalden en alle garen die je nodig hebt om je kledingstuk te breien.
3
Begin met breien
Geniet en deel je ervaring met de hashtag #weareknitters. Laat de wereld zien dat je trots bent een breister te zijn.

Alles wat je nodig hebt zit in het pakket

Streng
In het WAK pakket vind je het garen wat je nodig hebt voor het project, wol of katoen.
Breinaalden
Koop onze berken breinaalden, het geeft iets extra’s aan je brei ervaring
Patroon
Onze patronen worden stap voor stap uitgelegd op je eigen niveau, zodat je met je eigen handen het model kan breien wat je uitgekozen hebt.
Stopnaald
Met deze kleine naald werk je je werkstukken af, je hecht steken af, werkt randen af….
WAK etiket
Naai het op al je WAK kledingstukken, laat de hele wereld zien dat je dit zelf gemaakt hebt en dat je er trots op bent.
WAK verpakking
Je herkent het aan onze papieren tas, met de sticker waarop je ziet wat je gaat breien.
Kies het pakket op basis van je niveau

Begin je met breien? Geen probleem, we hebben pakketten op verschillende niveaus. Je kan kiezen van beginner tot ervaren.

Het gaat niet alleen over breien!

We hebben ook haakpakketten en borduurpakketten

Laat je pakket bezorgen wanneer je wil.

We bezorgen je pakket wanneer jij het wil ontvangen. Ondertussen kan je onze video instructie en blog bekijken om nieuwe ideeën op te doen.

Video uitleg

Bezoek onze website om de beste brei video’s te bekijken voor elk niveau. Brei tips, speciale steken of hoe je die moeilijke naald moet breien.

Blog

Lees onze blog! Je vindt daar gratis patronen voor speciale gelegenheden, brei tips, video instructies en steken waar je blij van wordt!

Geniet van de brei ervaring

Is er iets beters dan een middag ontspannen en breien? Met onze pakketten vergeet je de wereld om je heen, ontspan en maak iets moois met je eigen handen! De beste ervaring ooit!

Beroemde actrices als Audrey Hepburn, Julia Roberts en Sarah Jessica Parker hebben hun liefde voor breien nooit verborgen gehouden. Volg hun voorbeeld en dat van onze klanten en twijfel niet om met ze mee te doen!

Deel

Laat de wereld je werkstukken zien en tag je foto’s met onze

#weareknitters

haastig en verberg je trots niet.

Twijfel je?

Wij hebben antwoorden. We beantwoorden al je vragen, zowel over breien, als over onze producten.