100% Petite Peruaanse wol Oranjebruin

Bol van - 100gr
  • Skein Knitting Wool Mapple 1
  • Skein Knitting Wool Mapple 2
  • Skein Knitting Wool Mapple 3
  • Skein Knitting Wool Mapple 4

Kies je kleur

9,90€
100% Petite Peruaanse wol

Buitengewone kwaliteit 100% Peruaanse wol die bekend staat vanwege de zachtheid en prettig om mee te breien, het is veel dunner dan onze XL garen.

Je krijgt een buitengewoon en uniek kledingstuk

Elke bol heeft 100gr per 140 m. Gewicht: Worsted / Aran

Stekenverhouding breien:
Tricot steek
10cm = 12 steken
10 cm = 16 naalden

Stekenverhouding haken:
Vasten
10cm = 12 steken
10 cm = 14 toeren

We raden aan om met 8 mm naalden of dikker te breien

Wat kan ik breien met een bol wol van 100gr?

De We Are Knitters bollen zijn groter dan de meeste anderen. Je kan er veel mee breien, bijvoorbeeld een muts, een paar wanten een kleine kol....

Ons garen wordt geverfd in kleine hoeveelheden. Dit betekend dat er een kleurverschil kan zijn tussen de verschillende verfbaden. Als je niet zeker weet hoeveel je nodig hebt voor een project, raden we je aan om 1 of 2 bollen meer te nemen, zodat je zeker bent dat je hele werkstuk dezelfde kleur krijgt.

We doen ons best om de kleuren zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven. We kunnen echter niet garanderen hoe afbeeldingen zichtbaar zijn op je aparaat, de kleuren kunnen dus verschillend zijn afhankelijk van het scherm waarop je ze bekijkt.

ONZE WOL, KATOEN EN BABY ALPACA ZIJN GEMAAKT VAN 100% NATUURLIJKE MATERIALEN, ZONDER EEN GRAMMETJE ACRYL (LEES MEER OVER ONZE PRODUCTEN) ALS JE NIET TEVREDEN BENT MET JE AANKOOP, HEB JE 14 DAGEN, VANAF HET MOMENT VAN ONTVANGST, OM DE DELEN TERUG TE STUREN DIE JE NIET WILT HOUDEN.

ZODRA JE PRODUCTEN IN ONS MAGAZIJN ZIJN AANGEKOMEN, WORDT JE TERUGBETALING IN BEHANDELING GENOMEN. (LEES MEER) HET WAK TEAM IS ALTIJD BEREID OM VRAGEN TE BEANTWOORDEN OF JE ZORGEN OP TE LOSSEN.

SCHRIJF ONS VIA DE DE KLANTENSERVICE. WE ZIJN INTERNATIONAAL! WE KUNNEN JE HELPEN IN HET SPAANS, ENGELS, FRANS EN DUITS

Free shipping on orders of 0.00 Euros or greater.

Spain (Peninsula) and Balearic Islands: 24 to 48 hours.
Canary Islands: 7 business days.
Europe: less than 4 business days.

The WAK team will provide information about the status of your order and you will receive a tracking number for international orders.